Mina besökare
Totalt:

My my my..

Nu somnar ja när som...

Jobbade natten till idag som bekant å sov 4 timmar, så trött är en underdrift ,död är more like the truth HA HA!

Har haft en helt ljuvlig dag med Kristin och hennes underbara Nova.
Vilken unge alltså, hon hade ett eget litet kök som hon bjöd mig på "mat" i, gu va barn går in för de i sina lekar, blir sjukt fascinerad varje gång.
Först känner man sig aslöjlig men när man tittar in i dessa oskuldsfulla men allvarliga ögon så glömmer man ju de å blir hur larvig som helst...
Ja fick minsann kaviar å sardiner i mitt kaffe, de e ju inte alla som får det...

Tillslut tog tyvärr tröttheten över å ja va tvungen å åka hem men de kommer ju fler dagar...
I mon ska ja träffa Teres i ottan å sen Ellen å sen jobba natt...

Sov gott alla ni...
de ska nämligen ja här och nu, puss på er






Kommentarer
Postat av: Alex

Låter som du har lika fullspäckat scehma som jag...=)

Skulle vart ledig iadg men jobbar så nu blir det elva dagar i sträck så kommer vara död nästa helg!!

Puss.

2009-01-09 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0