Mina besökare
Totalt:

super duper lugnt....nice...

Trodde de skulle bli date me Ida idag men hade missuppfattat hur hon jobbade så får bli en annan gång =(

Ja åkte ner till banken å fixade nytt batteri till internetdosan så att ja kan betala mina räkningar+ tog ut pengar då bankomaten tog mitt kort i lördags helt utan anledning.. den tog även en karls som stod framför mig men de puckot kände ju då inte att de va lämpligt att berätta det förän den tagit mitt med, herregud använd inte den hjärna du fått för allt i världen...

Sen kände jag att jag behövde rensa huvudet lite så jag struntade i bussen och gick hem istället.. helt underbart...
Bara jag , mina tankar å min kära ipod får mig å må så sjukt bra, längtar nu tills de blir lite ljusare så jag kan gå på kvällarna..
Handlade lite på hem väg å stötte på en glad johanna me =¨)
Sen blev de min "morgon" smoothie ska försöka börja på med den igen, haft en paus från den ett tag för tröttnade men nu kände ja faktiskt de hela igen... 
Nu sitter ja i myskläderna med tända ljus, dricker kaffe å lyssnar på min nya favvo Ane Brun, kan de bli bättre?? nae verkligen inte..
Älskar de här med å bara va när man jobbat en hel helg för då behöver ja de som mest å samla ny energi för en ny vecka!

Å självklart lyxar ja till de lite en dag som denna me kyckling och grönsaker i ugn, sen blir de min första tevekväll på ja vet inte hur länge så har laddat med frukt = fruktsallad, NICE

Hoppas ni allihop haft en riktigt fin helg
puss på er

ps. Glöm inte å leta fram lugnet i dig själv ibland, det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0