Mina besökare
Totalt:

På söndag i´m out

Då blir det till min stora lycka Stugan en vecka...
Jag tyckte visst att det var välbehövligt förra året men känns som ett ännu större behov detta år..

Jag behöver såååå få lugn och ro efter all shit ... få ladda mina batterier igen.. Hela min kropp strejkar ihop totalt efter all jävla stress som laggts på mig (både av mig och andra).. så sista semesterveckan kanske det är dags attt jag får semester med... Bara läsa, powerwalka, äta/dricka gott å känna lugnet...

Blir ljuvligt å få vara med Fina Mamma och Micke en hel vecka, där man få vara precis den man är och där press och stress är ICKE existerande... Ni ÄR MINA PÄRLOR ♥

ps. hoppas ju på ett litet besök av lillebrors la familia med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0