Mina besökare
Totalt:

NIGHTY NIGHT

Min dag började kl åtta med klippning och blev i vanlig ordning SJUKT nöjd, Sara är såååå duktig =)

Sen kom Kristin och lilla Mille å vi hade en riktig kanon fm tilsammans, de e ju för härliga ♥

Sen satte den VEDERVÄRDIGA magkatarren igång och jag mår ur uselt... så nu ska jag försöka få i mig ngt att äta, mamma tipsade att kokt kyckling borde funka så får hoppas på det... sen blir det sängen för i mon tänker jag banne mig vara bättre igen...  

Tack Mamma å Micke för att ni hade satt upp hyllan å skruvat fast tv-n, det blev ju super nice...

PUSS Å GODNATT PÅ ER ALLIHOPA










Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, vad snyggt (du var ju snygg innan oxå) =)

Kram på dig, min lilla höna!

2009-06-08 @ 20:07:09
Postat av: Erika

Va fin du blev... sexy as hell

2009-06-08 @ 22:48:47
Postat av: Therese

Jättefin i håret, tjejen!

Klippt av en bra bit ser det ut som, men verkligen snyggt blev det ;-)

Javisst är hon fantastiskt duktig, Sara!!



Hoppas att magkatarren har gett sig nu, usch inget vidare det där!

Sov så gott!

Kraam!

2009-06-08 @ 23:58:05
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fin du blev!! Jag ska själv fixa frillan nästa fredag. Får se om det kan bli lika bra = )Pusss..

2009-06-09 @ 09:56:58
Postat av: maalin her self

Tack ska ni ha allihop =)

2009-06-11 @ 03:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0