Mina besökare
Totalt:

mm mm mm

Ja har ju inte direkt varit flitig med bloggandet de sista men finns inte så överdrivit mycket å skriva om när man bara är hemma sjuk... Idag är det då nionde dagen å nej jag är inte bra än... helt rubbat det här...

Men snart ska min underbara mamma komma till mig och jag längtar som aldrig förr ♥

Igår satt jag å la in musik i datorn å rensade bland skivorna vilket kan tilläggas INTE är det lilla projektet..

And looki looki:





Ja kära nån min bästa vän från Älmhult, Malin, vi höll ihop ska ni veta å lyssnade på dessa pojkband om och om och om och om och om igen....Och drömde om den ena killen efter den andra... hahaha.. those were the days....

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0