Mina besökare
Totalt:

Jo jag lever faktiskt..

Ja om någon undrar då hehe.. 

Dessa dagar med karln och hans barn (med mycket kärlek men självklart trots på det med) har bestått av besök av hans syster (som för övrigt var helt UNDERBAR) och ett kalas med hans familj för lillpluttan idag.

Mina presenter gick hem riktigt ordentligt, lila Hello Kitty vantar och en liten tillhörande väska innehållande armband, spännen och snoddar.. Behöver jag säga att hon sken som en liten sol och nöjt spatserade runt med sin väska och kallade sig själv för mamma =)

För min del har dagarna även bestått av feber och illamående så min energi har inte direkt existerat för bloggen..
Men nya tag i veckan då jag inte accepterar att febern fortsätter härja loss i min kropp!!

Jag hoppas ni har haft en riktigt fin helg!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du e helt återställd nu!

2009-11-15 @ 19:47:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Va skönt att helgen varit bra och att hon blev glad för presenterna!!! Synd bara att febern höll i sig!! Ha det så bra gumman och jag ska tänka på dig när du jobbar jobbar jobbar.... för det va 10 dagar i sträck nu va?

2009-11-15 @ 21:05:25
Postat av: cecce

Alla småtjejer gillar HelloKitty! Bra val!



Men stackars dej! Feber och illamående...låter inte kul!

Hoppas du snart blir bättre!

Ta hand om dej!/C

2009-11-15 @ 22:35:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad kul att presenten blev lyckad. Har köpt ett HelloKitty spel till en liten tjej som fyller nästa helg, hoppas på att det också går hem =)

Hoppas att du mår bättre nu och att det inte är influensan du fått.

Kram Åsa

2009-11-16 @ 08:56:53
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin

Säger bara tack detsamma!

Jättekul att äntligen få träffa dig och det gör jag gärna fler gånger!

Kram

2009-11-20 @ 12:16:46
URL: http://mammigranten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0