Mina besökare
Totalt:

LJUSEN ÄR TÄNDA







Den lugna på musiken är igång och så även kaffebryggaren.

Idag ska jag ha en Malin dag, jag ska BARA tänka på mig själv och ta det lugnt för det är minst sagt behövligt nu.
Är värdelös på just det, men det måste man (SKÄRPNING MALIN) så nu är det dags och kan knappast vara mer passande än nu då jag precis kommit hem från jobbhelgen.

Helgen har gått fort, jag har varit otroligt effektiv om jag får säga det själv och det får jag ju =)
Är alltid så skönt att åka hem när man känner att man fått mycket gjort.

Bytte i all hast plats på tavlorna i köket och ja det blev en otrolig skillnad, till det bättre tycker iaf jag.

Är inte detta världens vackraste låt??



Den finns ju som säkerligen är bekant i mängder av versioner men jag gillar denna starkt..
"Å ja Mattias jag vet att du gillar Leonard Cohen´s bäst"  =)

Espen Lind är enligt mig helt fantastisk, han har ju även gjort denna som jag är helt GALEN i



Ha nu en fin dag alla mina UNDERBARA

Kommentarer
Postat av: Johanna

åååh heeelt underbar ju!!!

2009-11-23 @ 13:34:31
Postat av: bella

sv: Tack :D

2009-11-23 @ 14:47:07
URL: http://brunettbellaaaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Aa, tack det samma:)

2009-11-23 @ 14:49:56
URL: http://jubi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det blev och mysigt med tända ljus. Gud så skönt att bara ha en helt egen Malin dag.

Kram Åsa

2009-11-23 @ 16:09:05
Postat av: Mattias

Ne, allra bäst gillar jag dig :)

Bra av dig att ta det lugnt, äntligen får jag säga då! Saknar dig, puss!

2009-11-23 @ 17:36:15
Postat av: Erika

sv: tack så mycket, men nu är den utbytt :P

2009-11-23 @ 19:33:52
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Therése

Blev ju jättebra med bytet på tavlorna, Malin!!

Jättefint!!

Och visst ska du ha en mysig Malin-dag med tända ljus...bra gjort, gumman ;-)

KRAM PÅ DIG!!!

2009-11-24 @ 14:03:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0