Mina besökare
Totalt:

Njut nu med att helgen/ fredagsmyset närmar sig!!!

Det som skulle vara en delad tur blev en hel dag men det var ju tur det så jag får ihop mina timmar =)
Nu är det äntligen dags för några lediga dagar.
I morgon kommer pappa och lillebror på besök hela dagen och det ska bli riktigt mysigt . Efter det blir det som sagt kärleken och vad jag längtar, 9 dagar utan honom är ALLDELES för länge...

Jag har inte så mycket och skriva om nu för tiden (som ni säkert märkt) därav alla youtube klipp sista tiden, ja inspirationen kan ju inte vara på topp jämnt och ständigt.

Nu ska jag sova sova sova sova men lämnar självklart i denna youtube-anda ännu ett klipp till er:


Underbar låt, underbar film..

Ni har väll inte missat varken låten eller filmen hoppas jag?!?

Kommentarer
Postat av: meeeeliiiiisssa

visst är låten helt underbar?!

och filmen måste jag se!

2009-12-03 @ 17:15:16
URL: http://melissaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0