Mina besökare
Totalt:

Sleeping beauty

Vet inte om jag berättat om mitt sömngående för er??

Jag kan INTE under några som helst omständigheter somna i ett tyst rum, tro mig har testat såååå många gånger men det fungerar inte så jag har därför gjort det till en trogen vana att somna till teven.. Nackdelen med det är avsaknaden av en timer och att den står på hela natten..
Nu lägger jag istället in några avsnitt i en spellista på datorn med någon serie (för tillfället alla älskar Raymond) som är lättsam och som inte käver någon tankeverksamhet och så somnar jag så sött så.. Himla bra det =)

HUR SOMNAR NI LÄTTAST??


Var så duktig idag så jag trotsade vädrets makter (som verkligen inte var på min sida med regn och rusk) och gick hem från jobbet, tröttheten besegrade mig sedan även denna dag och det blev sova av på efter middagen men ja nu är jag helt slut igen inte så oväntat hehe så nu blir det sängen och Ray då såklart =)

SOV GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: cecce

Har fortfarande inte hunnit med din utmaning...men den kommer såsmåningom!

Hm..har inga problem med att somna när jag väl lägger mej. Problemet med mej är att jag inte kommer i säng och oftast alldeles för sent.

Sena kvällar-tidiga mornar -thats my life!



Kram

2009-11-11 @ 06:57:24
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Min sambo har också tvn på när vi ska sova, men jag somnar oftast på några sekunder, med eller utan ljud. Men brukar vakna mitt i natten av att den står på (lättväckt)....hm, då är han inte populär.. haha! Ha en bra dag! Kram Åsa

2009-11-11 @ 10:11:57
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Somnar bäst till finsk tango & humppa i stereon!

2009-11-11 @ 10:18:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Therése

Skulle ha VÄLDIGT svårt att somna utan min tv ;-)

Men jag har timer på den som tur är!

Går å väntar på att åka jobba kväll/natt nu...halvsegt!!

Ha det så gott, vännen!!

KRAAM!!

2009-11-11 @ 11:18:08
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0