Mina besökare
Totalt:

Sista arbetsdagen denna veckan =)

Va kanon mysigt igår med söta Sofie hon hade med sig denna LJUVLIGA Sushi:
MUMS
Jag är så trött så jag tror att jag skulle kunna sova dygnet runt nu för tiden, fattar inte vad som hänt med mig..
Men men, trotsar tröttheten för fjärde dagen irad och går till jobbet.. Borde rimligtvis vända någon gång eller hur?Idag får jag trevligt nog sällskap av fina Anna med =)
Nä lite kaffe sen måste jag kila..
vad ska ni göra för trevligt i helgen??
puss på er


Kommentarer
Postat av: Alex

Hej gumman.

Vi ska åka till London i helgen och bara ha det underbart och fira våran årsdag.

Ha en underbar helg.

Kram och Puss.

2009-10-15 @ 16:28:31
Postat av: Therése

Har aldrig testat sushi,

det kanske vi skulle ta nån gång, Malin? ;-)

KRAM!

2009-10-16 @ 10:43:35
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: sandra

sushi, har aldrig smakat. är det verkligen så gott som en del säger?!

2009-10-16 @ 13:19:24
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0