Mina besökare
Totalt:

Galet slut men nöjd =)

Blev även promenad hem från jobbet med UNDERBARA Anna, gumman du är helt otrolig =)
Nu har jag försökt organisera upp packning inför helgen, ska till Mattias fred- månd vilket ska bli jätte mysigt, är första hela helgen så ja, jag njuter allt.
Lyssnar på Melissa Horns nya skiva som självklart är LJUVLIG, hennes röst är ja heeeelt enligt min smak..ännu en gång tackar jag Spotify!!!
Nä nu blir det sängen för jag är som sagt galet slut!!
Sov nu så gott/ puss på er
Hoppas ni får en riktig kanon helg Alex =)

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha en riktig härlig helg nu med Mattias och flickorna!!

Ska gå in å kolla på youtube på Melissa Horn...lite osäker på vem det är!

Kram på dig underbara du!!!

2009-10-16 @ 10:45:38
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0