Mina besökare
Totalt:

Huvudet under fötterna

Ja eller nästan i alla fall!!
Blev promenad till stan efter nattjobbet och lunchade med världens finaste Anna, hem och in i duschen nu ett snabbinlägg för att strax ge mig iväg igen...
Nu ska jag Å min kära Therese ta vår vaccinations spruta... ja roligare kan man ju ha men men nu har jag ju bestämt mig så det e bara å köra...
Ja å sen efter detta ska det bli ett riktigt efterlängtat återseende med min UNDERBARA Sara!!
Är så trött så jag skulle kunna gråta en skvätt, ha, ja det tänker jag ju inte göra för har ju en härlig kväll att se fram emot!!
Kommer nog bli riktigt ljuvligt att sova i sin egna säng i natt eftersom jag inte gjort det sen i torsdags så gissar på tidig däck haha...
Shit, nu måste jag kila puss å hej

Kommentarer
Postat av: tomattroll

Hej, önskar dej vidare en trevlig tisdag!:)

2009-10-20 @ 16:59:27
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: Therése

Hur mår du idag?

Jäkla så ont i armen jag har!!

Huvudvärk också, men det är ju inte säkert det beror på sprutan iåfs ;-)

Vi syns sen...KRAM på dig!!

2009-10-21 @ 08:59:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0