Mina besökare
Totalt:

leeeeedig

Underbart var det allt med sovmorgon idag.. Så behövligt...
Så var det tvättdags, borde kanske städa färdigt det jag påbörjade i TORSDAGS och diska HA, ja det tar ju ALDRIG SLUT, kära ni så här intressant är det här just nu.
Haft fina Mia här en sväng och blivit upplärd lite i Mac världen, om en stund kommer Fia lia och det var evigheter sen, hon hade mycket att berätta sa hon så nu räknar jag lugnt med massa roligheter eftersom det står rätt still just här så kan ja behöööva det..
vad gör ni för kul idag???

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst var det skönt att ställa om klockan till vintertid...lite extra sovmorgon.

Själv har jag målat och tvättat fönster idag, inte så kul men det behövdes.

Ha det så bra. Kram Åsa

2009-10-26 @ 22:04:58
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0