Mina besökare
Totalt:

MAMMA ♥

Ibland behöver man bara få vara den där lilla lilla flickan som trillat och skrubbat sina knän på asfalten, står med tårar i ögonen och blir omplåstrad och älskad helt villkorslöst för precis den man är.

Hon vill hjälpa, vill finnas och vill glädjas.
När jag ringer till henne om ett problem (litet som stort) lyssnar hon alltid, dömer aldrig men kan alltid hjälpa mig vända problemet så att det ordnar sig för stunden eller att hitta en framtida lösning på det.
Ja hon gör allt och mycket utöver det som förväntas av en bra mamma.
Jag vill säga att det är långt ifrån en självklarhet att ha en sådan mamma så med detta vill jag lyfta hur mycket jag uppskattar min.
Jag vet att jag sagt det många gånger förr här men det är allt för lätt att ta saker för givet!
Gör inte det!!

Om ni har en mamma som jag glöm inte bort vad hon gör för er, glöm inte att säga till henne att du uppskattar och älskar henne.
Det ska enligt mig inte krävas en dag i almanackan för att kunna säga det.

TACK MAMMA FÖR ATT DU FORTFARANDE LÅTER MIG VARA DEN DÄR LILLA LILLA FLICKAN SOM SKRUBBAT MINA KNÄN OCH STÅR MED TÅRAR I ÖGONEN !! TACK FÖR ATT DU PLÅSTRAR OM MIG OCH ÄLSKAR MIG VILLKORSLÖST FÖR PRECIS DEN JAG ÄR!!!
JAG ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: tomattroll

det är lugnt, tihih:)

2009-10-21 @ 20:59:06
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: vickan

Ja tänk om man inte träffat trion L M K, hur skulle det då sett ut? <3

2009-10-22 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0