Mina besökare
Totalt:

Nu e den här =)

Å här kommer även mitt allra första blogginlägg från min sprillans nya underbara ljuvliga Macbook =)
Nu ska jag BARA lära mig hur den funkar med, haha, ja och det är minsann en omställning, i jämförelse vad man är van vid för mycket är VÄLDIGT omvänt!!
Det jag hittills upptäckt och ÄLSKAR
- Tangenterna, de är riktigt sköna att skriva med
- Musikinställningarna som ligger på tangentbordet
- Iphoto där det är ansiktsigenkänning och väldigt bra redigeringsmöjlgheter
- Att datorn även är URLÄCKER
Ja ja nu hinner jag inte med detta mer för måste verkligen ta tag i hemmet..
Vad fan hände med denna dan egentligen??
Gick hem från jobbet, hämtade datorn på vägen (mina armar var så lagom roade av att bära hem den från stan)
Sen var fina Anna här på Kaffe, ja å sen började jag sortera en massa skit å sen hamnade jag här då å ja jag är så trött i huvudet så har ingen koll alls... haha...
Men nu får jag som sagt sätta fart för Sofie kommer ju sen för en rejäl myskväll som kommer innehålla SUSHI (wohooo de e grejer det) och så Greys självklart och ett VÄLDIGT trevlig sällskap =)

YOU LIKE???

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi gillar det!!! den ä ju underbar, jag tror att ni kommer få det underbart tillsammans du och din mac // hälsningar från en som också är en stolt ägare:)

2009-10-14 @ 17:27:02
Postat av: Therése

Åhhh, Malin...den är ju så läcker!!

Får gå på kurs hos dig om min tomte vill ge mig en sån ;-)

Syns imorn, gumman!!!

2009-10-14 @ 18:13:46
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Anita

Dör av avundsjuka här!!!!!!!



KRAMAR I MASSOR!!!!!

2009-10-20 @ 19:54:06
URL: http://www.anitalarsson.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0