Mina besökare
Totalt:

uppdateringen är ju inte den bästa nae

Har inte riktigt haft orken eller tiden så ni som klickar in här varje dag, tack för att ni fortsätter med det och jag ska se till å shape up =)
Heldag med jobb har det varit denna dag och blir så även i morgon, å ja det är andra helgen i rad, I know, men vad gör man inte för lite extra klirr i kassan!!
Gick hem från jobbet med underbara Therese, så skönt att avsluta jobbdagen med en promenix och planen är att jag även ska gå till jobbet i morgon då, ja vi får se hur det bli med den saken, är inte direkt känd för att vara morgonpigg haha..
I går var Mattias här, vilken underbar karl jag har är allt jag har att säga =)
Nu ska jag kolla andra avenyn, sen soooova så jag har energi till morgondagen!!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0