Mina besökare
Totalt:

åkte dit så det smällde om det

 detta varade ju väldigt länge...

I går ringde telefonförsäljare nr 3.
Han sålde trosor, ja visst trosor var det ja...

- Så nu är det såhär Malin att vi tänkte ge (med betoning på ge) dig ett par gratis
- jasså det tänker ni, ja fast jag är inte intresserad, säger jag bestämt
- men alltså, du får ju dem helt gratis så hur kan du inte vara intresserad?
- för att jag inte är det
- Alltså de här trosorna är supersköna, hur bekväma som helst
- å hu (längre hann jag inte, hade tänkt fråga hur han kunde veta det)
- Ja alltså det är ju nästan så att jag skulle vilja ha ett par själv haha så va blir det nu ett par svarta eller vita?
- nä men alltså jag är verkligen inte intresserad
- fast det är gratis?
- det är säkert något man åker på sen ändå eller några slags förpliktelser
- nej nej det är det absolut inte, svarta eller vita??

Ja alltså nu har jag stått med denna karl djävel och försökt gång på gång men tillslut pallade ja inte, Kristin satt å väntade å ja jag ville bara bli av med honom så ja sa okej då ett par svarta. Direkt efter förbannade jag min egen svaghet...

Inte så oväntat nog var det ju inte gratis för INGENTING är gratis utan när han skulle spela in det hela så slängde han in lite smidigt att det enda jag betalade va portot på 39.90 och att jag när som helst kunde säga upp premunationen...

Så nu mina vänner kommer det snart ett par svarta trosor (säkerligen gräsliga kärringtrosor) som jag inte ens vill ha för BARA 39.90..
ja vad ska jag säga jag är en svag människa...

Nu blir det att skaffa nummerpresentation!!!

Kommentarer
Postat av: Friduscha

Men Malin då, det är ju bara att slänga på luren eller säga "nu åker jag in i en tunnel - krrrrrraaaaa".. haha.. Jag har dock gjort precis samma sak 100 ggr.. Hoppas allt är bra med dig sötnos!!

2009-09-04 @ 22:17:23
Postat av: veronica

hahaha påminner lite om när du köpte ett uppslagsverk i sömnen haha eller hur va de nu igen?

2009-09-10 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0