Mina besökare
Totalt:

Chockerande kanske?

Jag har nu varit vaken i över en timme,
Den chockerande biten är att jag är ledig å brukar inte direkt gå upp halv åtta då och ni som känner mig kollar nog tiden på inlägget för att se om jag verkligen säger sanningen haha..

Ja man kan ju inte få en bättre start på dagen än en ljuvlig unge som när hon ser mig skriker Malin och kommer springandes å hoppar upp i ens famn...

Har nu kollat vakna med the voice... Jakob är riktigt bra när han kör rap attack, får iaf mig att garva på morgonkvisten...

Hoppas ni får en fin dag!!!





Kommentarer
Postat av: Therése

Det är väl klart att dom gillar dig, tjejerna!

Du är ju den bästa "plastmamma" dom kan få!!



Ha det så mysigt nu...så syns vi på söndag ;-)

KRAM PÅ DIG!

2009-09-18 @ 09:31:18
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0