Mina besökare
Totalt:

En ny dag!!

Ett besök ifrån Mattias att se fram mot å längtar det gör man ju =)
Sen e det jobb hela helgen lååång..

Igår hade jag en riktig kanon dag.
Efter jobbet gick jag hem till Erika, vå åt lite lunch och gick neråt stan där vi satt i solen och fikade, hur mysigt som helst var det.

Sen blev det kvällsmat med mamma, vi köpte med oss sallader från ett ställe i närheten som har sjukt goda...

blev lite shopping me, kanske lägger ut lite bilder senare =)

Nu måste ja in i duschen, puss på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Jaaa, bilder nu tack!! ;-)



Just nu känns det lagom motiverat att jobba extra imorn, men det är väl för att man ska på kräftskivan ikväll!

Men bara lugn, gumman

Jag kommer imorn, jag loovar :-)

Kram på dig!

2009-09-11 @ 13:46:55
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0