Mina besökare
Totalt:

Så att känn ingen press

Jag har ju världens sötaste lillebror ja!!
Han ringer i ja lite halv panik mitt inne i en affär och frågar vad jag önskar mig..

Mitt svar
: en pajform eller glas

Jag är nog SÄMST på att komma på vad jag önskar mig så tycker det var imponerande att komma på två saker på så liten tid...

Hans svar: ja de stänger om fem minuter så får nog skynda mig lite..

Om jag säger att jag är den som brukar stå för presentinköpen när vi har köpt ihop så kanske ni inte blir förvånade.. haha..




Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar att köpa pressenter till folk, just nu måste jag komma på något att köpa till kilen haha XD själv brukar jag inte vilja ha något så folk har lätt till mig iaf :)

2009-09-27 @ 09:41:08
URL: http://beautyandcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0