Mina besökare
Totalt:

TADAA: CHEESECAKE

A´la Malin eller egentligen recepten.se men nu e det ju iaf jag som gjort den så lite cred förtjänar jag allt!!



Så nu åker den in i frysen så kommer den vara perfa tills mina gäster kommer i mon.
Det står att den är till 6-8 personer och vi är ev. 10 i mon men känner ingen panik för har gjort denna förr och vet av erfarenhet att den är VÄLDIGT mäktig men ack så LJUVLIG =)

Rekomenderas varmt!!
Toppad med lite bär och era gäster kommer inte bli besvikna!!
Här har ni receptet: CHEESECAKE

Enjoy!!!





Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, så härligt att kika in å det är FLERA inlägg....underbart Malin ;-)

Cheesecaken ser ju gudomligt god ut, så det blir nog smaskens för gästerna imorn!



AHHH, nu blir det soffan för mig, helt slut efter mitt handlande idag!!

Verkar som du är på bättringsvägar nu, och det är ju för härligt, gumman ;-)

KRAM PÅ DIG!!

2009-09-26 @ 22:10:46
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0