Mina besökare
Totalt:

LOVE YOU!!!

Idag insågs det att igår var det ett halvår sen jag och mannen träffades

Komiskt nog gjorde han en super läcker middag till mig igår, så ja vi firade väll lite
utan att veta om det =)



Han hämtade sin inspiration ifrån: "Jamie Oliver altaret"

Ugnsbakad aubergine m. parmesan.
Det var riktigt gott, till efterrätt hade han även slängt ihop en citronsorbet..

Kan inte riktigt förstå att det redan gått ett halvår, tiden rusar iväg..

Vem kunde tro att den stora kärleken kunde gömma sig i internetvärlden egentligen? Ja och nu ett halvår senare och jag är fortfarande upp över öronen förälskad.

Så till er singlar:

Ge internet en chans, vem vet vem som väntar på dig där?

Kommentarer
Postat av: Therése

Ni är väl för härliga ni två...glömma bort ert första halvår sådär på det viset hihihi skärpning!!!! ;-)



Men ska jag va ärlig så har Thomas och jag flera gånger om också missat sånt där!! :-)



Ha det så gott nu min fina Maallliiin!!!

KRAMIS!!

2010-01-30 @ 10:47:32
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0