Mina besökare
Totalt:

SOLEN SKINER

Ja man kan ju inte anklaga mig för att vara särskilt aktiv här nu för tiden men ändå är ni ändå här och kollar dag efter dag, ni är ju fantastiska ♥

Dagarna rullar på och särskilt de dagar då solen visar sig för hur härligt är det inte??

Just nu har jag åkt på en dunder förkylning, ja och så spännande var det haha men nu skiner solen och det ger ny energi =)

Det som händer för övrigt är att jag och karln planerar en flytt i höst (beroende på när vi hittar något), riktigt spännande att bli sambo när det känns så rätt!!


Puss på er



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jag längtar och hoppas då förstås att det blir hovslätt eller ljungarum...=-)Kram kram

2010-03-23 @ 15:17:54
Postat av: Åsa

Hoppas att du mår bättre från förkylningen. Visst är det skönt nu när solen och värmen kommit.

Ha det gott! Kram Åsa

2010-05-03 @ 21:53:00
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0