Mina besökare
Totalt:

TILLBAKA IGEN

Ja jag vet, jag är värdelös på att uppdatera bloggen.
Har inte riktigt haft någon energi för bloggen den senaste tiden men nu börjar det vända så nu dyker det nog upp lite fler inlägg här.

Veckan har innehållit mysiga inslag med kvalitetstid med både mamma och syster. Ja och så lite med mannen med men han har mest spenderat sin tid framför datorn, vilket självklart är precis som det ska vara då man pluggar.

Jag undrar just om jag skulle ha den självdiciplinen om jag pluggade på distans, hmm...jag får ju förstås sparka honom lite därbak ibland hihi men för det mesta så sköter han sig =)

Igår var det vårruset som jag tog mig runt men i vanlig ordning förbannade jag idioterna framför som inte förstår att det inte är någon jävla syjunta de hamnat på haha...

Denna helgen finns inga planer och heller inga måsten utan bara tid med kärleken. Det är inte ofta man får sådan egentid, känns faktiskt lite lyxigt  =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbart att ha dig tillbaka här!! Det gör mig glad!!=-) Kram kram!!!

2010-05-15 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0