Mina besökare
Totalt:

WHAT A DAY

En helt underbar dag minst sagt är heeelt slut men är så nöjd =)

Sushi och fika på stan och en himlars massa trevligt tjatande med fina Lollo.
Med hjälp av henne hittade jag helt perfa inflyttningspresenter till ljuva syster och hennes karl dit jag och mannen beger oss på partaj på lördag ♥


Tycker det är helt underbart när man fixat sånt några dagar innan så man slipper stressa med det i sista minuten!

Trots att jag inte anser att det var något vidare väder idag passade jag ändå på att inviga mina nya ballerina:


H&M 99 kr, verkligen ett fynd och inga skoskav här inte =)

Sen har det blivit handling och lite städning, jag hade ambitionen att ta en promenad men det får bli i mon för tiden rann iväg...

I morgon ska jag ÄNTLIGEN klippa mig och slinga håret. Jag vill inte ens erkänna hur länge sen det var men ska bli sååå skönt att fräscha till sig lite lagom till sommaren så i mon åker äntligen de slitna topparna av...


För övrigt kommer även min underbara man i morgon, det är över en vecka sen vi sågs och som jag längtat, så ring inte mig i mon =)

Ha en trevlig måndagskväll ni missar väll inte de härliga Hollywoodfruarna va??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh...Village är en av mina favorit affärer! De jhar så fina saker:-)



Vad mysigt att få längta...:-)

Hoppas ni får ett kärt återseende!!



Många kramar

2010-05-17 @ 22:27:14
Postat av: Åsa

Village har så fina saker, mycket finns att köpa där =)

Härligt att gå till frisören. Hoppas du får en bra helg! Kram Åsa

2010-05-21 @ 14:59:40
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0